السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ الله وَبَرَكَاتُهُ

Tuesday 16 August 2011

doing things... thinks outside of the box; really..?

arghhhhh.... penat nya kepala otak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nampak tak benda alah bawah nih...?

aku ingat nak menyenangkan aku... thinking outside of the box la konon... bulan2 posa ni... memang la... dah la tu lenovo dah tak provide recov disc macam dedulu dah... aku call centre, diorang cakap kena bayaq la plak... kena la aku perah kepala otak aku ni plak... tak tahu la plak aku NORTON GHOST ni bodoh sket... menyusahkan aku ja... 



lesson of the day; technology semakin maju... so kepada semua pls la kan... even for a small / basic matter sekalipun, pls pay attention to it...

recovery/system partition to disablekan dia punya attributes dlu la wei... kang menyusah diri sendiri... (kalau pakai norton ghost)


No comments:

Post a Comment